Tuesday, September 27, 2016

Mitsuboy se trading strategie

Mitsuboy se Trading Strategie My handel styl is eenvoudig die basis van die prys aksie, telgetalle, daaglikse Fibonacci vlakke en daaglikse Fibonacci spilpunt punte. Ek analiseer kaarte om beduidende vlakke waarteen prys sal omkeer vind. Die enigste aanwysers Ek het op my kaarte is die Waarde Chart, 62 EMO, en 200 EMO. Ek het amper nooit ambagte uitsluitlik gebaseer af van hierdie aanwysers te neem, maar ek gebruik dit as 'n bevestiging vir my ambagte en algehele tendens rigting. Prys Aksie: Die grootste algemene wanopvatting met die prys aksie is dat dit se handel basis van kers vashou patrone / formasies. As dit die geval was, dan is dit sou gewees het kers stok aksie genoem. Kers vashou formasies is 'n byproduk van die prys aksie! Ek het talle OTM ambagte gehad omdat ek op die vorming van 'n hamer kers geloop, maar as ek in sou gekry het aan die onderkant van die pit dit sou ITM gewees het. Die probleem met kers stokke is hulle verskillend vir elke tydperk (dit is ook 'n probleem met aanwysers), en nie al die handelaars gebruik dieselfde tydperk. Aan die ander kant, die prys is dieselfde vir alle tydsraamwerke. Die hele idee van die prys aksie is om vas te stel op watter prys daar gaan 'n beduidende hoeveelheid kopers / verkopers wees. Heelgetalle / Round getalle: Ek beveel vir elke handelaar aan 'n hele aantal aanwyser op hul kaarte te laai, ek gebruik SweetSpots. mq4. In my opinie, 'n baie handelaars skatte van die belangrikheid van die tweede ronde getalle. Die ronde getalle (byvoorbeeld euro / dollar 1,3100, USD / JPY 96,00) is 'n natuurlike vlakke van ondersteuning en weerstand. Daar is baie van bestellings geplaas word rondom hierdie vlakke. Dit is hoekom wanneer die mark benaderings soos vlakke die prys beweging teengewerk deur hierdie orde vloei en klein retracement gebeur gewoonlik. Jy kan sien in die prentjie hieronder dat as jy ambagte die basis van elke aanraking van die ronde getal 1,49000 op GBP / USD sou geneem het u 12/14 ITM gewees het. Fibonacci vlakke: Fibonacci vlakke keer op keer bewys weer geldig areas wat ondersteuning / weerstand wees. Ek hou van die daaglikse Fibonacci aanwyser gebruik. Dit trek fib lyne basis van die vorige dag se hoë en lae. Ek het opgemerk dat die sterkste en mees geldige vlakke vir daaglikse leuens is die 0.0 (vorige dag laag), 100,0 (vorige dag hoog), 61,8, 161,8, en -161,8. Wanneer die prys treffers hierdie vlakke is die kanse van 'n ommekeer is baie waarskynlik. Soms gebruik ek die Fibonacci-tekening instrument, wat ek aan die vorige laagtepunt van die mees onlangse tendens te trek uit die vorige hoog en neem ambagte gebaseer af die 50.0 en 61.8 vlak of die 127,3 en 161,8 vlakke. Ek neem net ambagte af hierdie vlakke as daar samevloeiing. In die prent hieronder prys getref 161,8 Daily Fibonacci lyn (dik teal lyn) en dit tref die 161,8 fib gebaseer af die vorige laag en hoog. Dit handel sou 'n maklike ITM gewees het. Fibonacci Pivot Punte: Fibonacci Pivot punte is beduidende vlakke handelaars gebruik om rigting beweging, ondersteuning, en weerstand te bepaal. Ek hou daarvan om dit te gebruik as moontlike terugskrywing gebiede maar mores as dikteer waar prys sal gaan. Sodra die prys breek bo spilpunt Ek verwag vir die prys van R1 toets as weerstand. As dit breek deur middel van die R1 lyn dan weet ek onmiddellik prys is in 'n redelik sterk uptrend. Na die breek van R1 Ek sal wag vir die prys van R1 hertoets om 'n oproep te neem en sodra prys R2 raak ek 'n plaas. As die prys breek R2 dan wag ek vir die hertoets om 'n oproep en dan die druk van R3 vir 'n put te neem. Dieselfde VISE-versa as in 'n verslechtering neiging, behalwe sy S1, S2, en S3. Ambagte geneem op grond af hierdie vlakke moet altyd samevloeiing ten einde 'n hoër waarskynlikheid van dit wat ITM verseker. In die prent hieronder kennisgewing hoe prys deurgebreek R1 (groen lyn), as jy 'n oproep wat gebaseer is op die hertoets dit sou ITM gewees het sou geneem het. Prys gebreek het 'n bietjie, maar dan vinnig deurgebreek R1 weer, hierdie keer is dit nooit as ondersteuning retested. As jy 'n put op die aanraking van R2 (geel lyn) sou geneem het sou dit ITM gewees het. Dit het verlede R2 wat beteken dat jy moet 'n beroep op die hertoets wat sou gewees het ITM neem. Prys dan vinnig ontplof opwaarts tot R3 (rooi lyn) waar jy 'n put wat sou gewees het ITM sou geneem het. Let op hoe R2 opgetree het as 'n sterk ondersteuning na die aanraking van R3. As jy 'n oproep wat gebaseer is op elke aanraking sou geneem het, sou dit 10/09 ITM wees. Die kuns van om dit alles te orden: Nou is die sleutel tot sukses is in staat om al hierdie strategieë saam te stel en dit te gebruik as 'n mens. Dit kan enige tyd neem, maar sodra jy die hang van dit, sal lees kaarte tweede natuur geword. Ek wil ook daarop wys dat jy 'n pasiënt vir die prys van hierdie vlakke raak te wees. Moenie in 'n bedryf te kry net omdat dit is naby aan die vlak, jy gaan om ontslae te verbrand. As jy die druk van 'n vlak te mis nie kry in nadat dit reeds slegte of verskuif in die teenoorgestelde rigting! Jy sal baie meer geleenthede het tydens jou handel sessie. Altyd onthou dit: Moenie prys nie te jaag, laat dit nou tog waar jy dit wil hê.


No comments:

Post a Comment